SAMSUN ORDU

Samsun’a sabah saatlerinde ulaştık. Şunu belirtmek isterim ki Karadeniz deyince sakın serin bir hava beklemeyin. Hayal kırıklığına uğrarsınız. Sizi ilk olarak anıta götürüyorlar.10-15 dakika fotoğraf molasından sonra Müzeye gittik. Müze hakkında çok anlatacak bir bilgim yok çünkü uyku mahmurluğu olduğu için aklımda kalmadı .Orda da 20 dk kaldıktan sonra 19 Mayıs’ta Samsun’a çıktığı Bandırma Vapuru var. Merdivenleri çok dik. Düşmeden çıkabilmek bir marifet. Çok kalabalık ve de içeriye girdiğimizde bizi bir sıcak hava dalgası karşıladı.

Samsun Etnoğrafya ve Arkeoloji Müzesi

Kafatasında delikler olması ilk ameliyatların burda yapılmış olma ihtimalini gösteriyormuş.

Ama içeride çok güzel Atatürk fotoğrafları müzesi var.  Orayı da gezdikten sonra yola devam ettik. Yolda Ulusoy dinleme tesislerinde mola verdik.  Size hiç tavsiye etmiyorum.  Nerdeyse bir saat sıra bekledik ve bu beklemeye rağmen çok güzel meşhur Terme pidesi beklentimi karşılamadı. Çok ağır bir kokusu vardı.  Bir de verdiğimiz fahiş fiyat da cabası. Değmeyecek bir pideye hem de. Yani tavsiye etmiyorum.

BOZTEPE
Ordu’ya geldik ve Boztepeye çıktık.Birden bir sis bastırdı.Göz gözü görmedi.Çok yüksek ve çıkarken otobüsümü zorlandı

Ordu’ya geldik ve Boztepeye çıktık. Birden bir sis bastırdı. Göz gözü görmedi. Çok yüksek ve çıkarken otobüsümü zorlandı

ORDU TELEFERİK

ORDU SİNEMA OTEL

Şehir merkezinden binilen teleferikle Boztepe’ye çıkabilirsiniz. Bizim otelin üstünden de teleferik geçiyordu. Onları saymaya başlamazsanız iyidir :)

SİNEMA OTELİ  tavsiye ederim.  Yeni bir otel. Her yer tertemiz. Yemekleri çok güzeldi. En önemlisi şehir merkezinde olduğu için gezip yorulup hemen gelip kafayı vurup uyuyabilirsiniz.

Burda SİNEMA OTEL DE kaldık. Gelelim bu otel hakkında yorumlarıma. Bayıldım. Küçücük şirinmi şirin temiz mi temiz. Yemekleri bir harika. Yemek salonunun manzarasını söylememe bile gerek yok.Teleferik manzaralı.Yemeğimizi hemen yedikten sonra teleferiğe gittik. Çok yüksek. İçi ürperiyor insanın. Ama değer.                                                            Dönerkende aynı işletmeye bağlı BALIKTAŞI HOTEL de kaldık. Ben çok otelde kaldım ama bu kadar huzurla dolu uyandığım bir yer hatırlamıyorum. Bilmiyorum sebebini ama huzur veren bir atmosferi var. Diyeceksiniz ki çok mu lüks hayır. E o zaman. Çok temiz sizi güler yüzlü karşılayıp güler yüzlü uğurlayan bir personeli var. Bu memnuniyetimi booking com a yapacağım dedim ama bloğuma nasipmiş.