KURŞUNLU ŞELALESİ

Antalya’da  sıcaktan bunaldım diyorsanız burası size çok iyi gelecek. Vaktiniz varsa eğer piknik yapabileceğiniz bir ortam. Oturacak yerleri çeşmesi yani piknik için gerekli olan ortam hazırlanmış. Yürüyüş parkurları bulunmakta.      Bazı yerlerde ağaçlar o kadar yoğunki karanlık olan bölümler bile var. Burası tam bir doğa harikası.
Görülüp gezilmesi gereken bir mekan. Aşağıdaki fotoğraflar değişik zamanlardaki gezilerimizden.
Bazısında bir çocuklu halim bazısında iki.

Bu manzara genellikle takvim kapaklarında kullanılırdı. Bir an kendini kartpostalın içinde zannedebilirsiniz.

Yürüyüş parkurlarını takip ettiğinizde sizi doğa güzellikleri karşılayacak.

Suya girmek ve yüzmek yasak. Tam bir havuz gibi insanın atlayası geliyor.

Balıkları , kaplumbağaları görmek çocukları çok mutlu ediyor. Çok yabancı kaldıkları doğa ile yüzleşiyorlar.

Büyük kızım 2 yaşlarındaydı . Çok sevinmişti.  Tabi ki  yürümek istemediği zaman babanın kucağına müracat ediliyordu . O açıdan gücünüze kuvvet derim.

Resimlerden anlaşılacağı üzere biz burayı çok seviyoruz . Her Antalya’ya gidişimizde mutlaka gidiyoruz. Ayrıca her misafir geldiğinde mutlaka götürüyoruz.  O yüzden  fotoğraflar farklı yıllarda ve farklı arkadaşlarımla gittiklerim zamanlara ait.

Renklerin canlılığı ve doğa insana terapi gibi geliyor. Facebookta bu yüzden gezmek terapidir diye bir grup bile kurdum. Tebdili mekanda ferahlık var diye boşuna söylememişler. Dertleriniz belki yok olmuyor ama çığ gibi büyüyen ve kafanızda büyüttüğünüz ve içinden çıkılmaz dediğiniz sorunlar; geziden geldikten sonra size azalmış gibi geliyor. Sorun aynı sorun ama sen değişip geldin bu yüzden farklı bir gözle bakabiliyorsun.

Çocuklarınızı AVM lerde dolaştıracağınıza Kurşunlu Şelalesi’ne getirin ki gözleri gönülleri açılsın.

Merdivenleri bol gezi yollarından kesit.
Yurt arkadaşı olup ve sonrasında ev arkadaşım olan Canım Serpil ve Sibelim.